آموزش خرید و دانلود از فروشگاهManiSoft Adhoc Teamتیم تخصصی مانی سافت
ساخت یک اکانت رایگان در سایت می باشد، پس از ثبت نام یک ایمیل که حاوی کد ثبت نام می باشد ( البته شما عزیزان بصورت کاربر مهمان هم می توانید خرید و دانلود کنید) برای شما ارسال می شود ( اگر ایمیل در پوشه اینباکس نبود، پوشه اسپم یا هرزنامه را بررسی نمائید).
تمام محصولات بصورت دسته بندی شده در فروشگاه سایت در دسترس شما می باشند که میتوانید اقدام به خرید نمایید. پس از خرید به صورت انتخاب دانلود، با کلیک روی گزینه حساب کاربری و گزینه ی دانلودهای من، تمام محصولاتی را که خریداری کرده اید اعم از آموزشی و فایل ها و افکت و برنامه ها را می توانید دانلود کنید و احتیاج به دانلود از هیچ منبعی بجز حساب کاربری نخواهد بود.
۱- فایل مورد نظر را با مشاهده توضیحات و تصویر و اطلاعات ارائه شده انتخاب نمائید.
۲- آدرس ایمیل خود را وارد نمائید.
۳- دکمه پرداخت را کلیک نمائید.
در این مرحله شما به سایت بانک هدایت می شوید که توسط تمامی کارت های بانکی می توانید مبلغ و هزینه دانلود فایل را پرداخت نمائید.
۴- پس از پرداخت موفق به فروشگاه هدایت می شوید و لینک دانلود اختصاصی را دریافت می کنید.
لینک دانلود به محض پرداخت در اختیار شما قرار می گیرد.
درصورتیکه در خرید مشکل داشتم چگونه پیگیری کنم ؟
جهت ارائه خدمات بهتر امکان پیگیری خودکار خرید در فروشگاه وجود دارد و با مراجعه به بخش پیگیری خرید و پشتیبانی می توانید مشکلات خرید را پیگیری کنید برخی موارد احتمالی را در زیر شرح دادیم.
۱- اگر لینک دانلود دریافت نکردید این بخش را بخوانید
اولین نکته در خرید اینترنتی انجام کامل مراحل خرید است اگر در صفحه بانک مبلغ خرید از حساب شما کسر شده است و رسید دریافت کردید ولی به هر دلیلی دکمه تکمیل خرید را نزدید و به صفحه فروشگاه برای دریافت لینک دانلود هدایت نشده اید خرید شما ناقص انجام شده است و مرحله آخر آن تائید پرداخت و دریافت لینک انجام نشده است در این موارد ظرف یک ساعت مبلغ پرداختی به حساب شما بازگشت داده می شود و لازم است مجدد خرید کنید و حتما دکمه تکمیل فرایند خرید را بزنید و رسید پرداخت به همراه لینک دانلود دریافت کنید.
۲- اگر پرداخت کردید و مطمئن هستید مراحل خرید را کامل انجام دادید
برای چک کردن وضعیت خرید خود و دریافت خودکار لینک دانلود به قسمت پنل کاربری خود مراجعه کنید در این قسمت بصورت خودکار به مشکل شما رسیدگی می شود لازم است ایمیل یا موبایل خود را که زمان شروع خرید وارد کرده اید در کادر مربوطه بزنید و فروشگاه بصورت خودکار خرید شما را جهت پرداخت بررسی می کند و اگر خرید شما پرداخت شده ثبت شده باشد لینک دانلود را در کمتر از ۲ دقیقه به ایمیل شما ارسال می کند.
۳- اگر در قسمت پیگیری سفارش نتوانستید خودکار مشکلتان را حل کنید چگونه پیگیری کنید ؟
اگر با طی کردن موارد شماره یک و دو که در بالا ذکر کردیم مشکلتان حل نشد مثلا در زمان خرید ایمیل و موبایلتان را ذکر نکردید که بتوانید از قسمت پیگیری سفارش استفاده کنید یا ایمیلتان را اشتباه زدید یا قسمت پیگیری سفارش پاسخ میدهد سفارشی برای شما پیدا نمی کند لازم است به گزینه پشتیبانی فروشگاه مراجعه کنید در قسمت پشتیبانی با ذکر ایمیل خودتان و شرح مشکل در قسمت توضیحات حتما رسید خریدتان را که از بانک گرفتید بنویسید و درخواست پشتیبانی را ارسال کنید در این مرحله درخواست شما ثبت می شود و یکی از کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را خوانده و بررسی و جهت حل مشکل اقدام می کند انجام رسیدگی به درخواست شما سعی می شود در کمترین زمان ممکن و ظرف ۳ روز اینده انجام شود ارسال پاسخ توسط ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود.
۴- اگر برای پرداخت در بانک مشکل دارید این قسمت را بخوانید ؟
اگر وارد صفحه پرداخت بانک می شوید و با ذکر مشخصات صحیح کارت بانکی پرداخت انجام نمی شود ممکن است مشکل موقتی در درگاه پرداخت بانک باشد اگر مجدد همان خرید را اقدام کنید میتوانید به درگاه بانک دیگری هدایت شوید و از طریق بانک دیگری پرداخت خودتان را انجام دهید دقت کنید نیاز نیست شما کارت دیگری استفاده کنید فقط درگاه بانکی که انجام امور پرداخت را به عهده دارد عوض می شود در برخی موارد نیز ممکن است سوئیچ کارت بانکی شما موقتا قطع باشد یا مشکلی داشته باشد که اگر کارت دیگری در دسترس دارید با آن نیز امتحان کنید.
با درج آدرس و کدپستی خود در قسمت آدرس های من واقع در منوی حساب کاربری خودتان امکان انتخاب خرید پستی محصول یا محصولات به همراه دی وی دی یا بلوری دیسک و یا حافظه فلش را دارا می باشید که فردای اولین روز کاری توسط نوع انتخابی شما با پست سفارشی یا پست پیشتاز برای شما ارسال میگردد.حجم پکیج ها در قسمت ویژگی های هر محصول به شما نمایش داده میشود.به هر روشی که خرید نمائید،یک ایمیل حاوی اطلاعات خرید برای شما ارسال میگردد.
چنانچه محصولی در وضعیت فروش یا تخفیف باشد و کد تخفیف اعلام شده باشد، میتوانید توسط کد تخفیف هر محصول مشخص شده را خرید کنید که با وارد نمودن کد یا کوپن تخفیف، اتوماتیک از مبلغ اصلی کسر خواهد شد، مد نظر داشته باشید کوپن های تخفیف دارای زمان و تعداد هستند و دائمی نیستند.
اگر خارج از کشور هستید ، دو راه برای پرداخت دارید
- اول : میتوانید توسط دوستان خود در داخل ایران پرداخت نمائید.
- دوم : به حساب های اعلام شده فروشگاه مانی سافت در خارج از ایران واریز کنید، بعد از واریز به هر روش، تمام سفارشات در اکانت شما ثبت و بسیار منظم می توانید آموزش ها،برنامه ها،فایل ها و … را دانلود نمایید.
نحوه ارائه پشتیبانی تیم مانی سافت به این صورت است که ، پس از خرید در صفحه هر پکیج قسمت پشتیبانی ظاهر میشود که با کلیک بر روی آن میتوانید سوالات خود را بپرسید، در تمام مدت پشتیبانی به صورت مستقیم با ما در ارتباط خواهید بود. پکیج های خریداری شده ی شما، در اکانت شما قرار خواهند داشت، هر اتفاقی مانند حذف و از دست رفتن آن ها رخ دهد(به شرط ثبت نام در فروشگاه و داشتن رمز ورود) در اکانت شما قابل دریافت می باشند.
ویندوز : کاربرهای ویندوز می بایست از برنامه WinRAR نسخه ۵.۷ به بالا استفاده کنند.
اندروید : کاربرهای اندروید از RAR که در کافه بازار موجود است.
مک : از برنامه The Unarchiver که از طریق اپ استور می توانند به رایگان دانلود نمایند.
اگر گزینه دانلود را در زمان خرید انتخاب نموده اید و حجم پکیج ها را نمی توانید دانلود کنید،به اندازه حجم های مشخص شده، فلش یا هارد اکسترنال به ادرس ما ارسال نمایید (قبل از ارسال هارد یا فلش با تیم پشتیبانی مانی سافت از طریق تیکت پشتیبانی هماهنگ کنید) تا به صورت رایگان برای شما کپی و ارسال گردد، کارشناسان پشتیبانی و فروش نیز پاسخگوی تمام سوالات شما می باشند.